Biblio
« Feminist Affects In Productions Littéraires Et Culturelles: An Introduction ». Atlantis 38 (2017): n. pag. <https://journals.msvu.ca/index.php/atlantis/article/view/5367>. Atlantis .
. « Face, Surface, Interface: The Motif Of The Mask In The Work Of Lynn Hershman Leeson ». Lynn Hershman Leeson : Civic Radar. . Hatje Cantz Verlag: Ostfildern, 2016. 198-209. Print. Lynn Hershman Leeson : Civic Radar.
. .
« Future Visions ». 2016: n. pag. Print.
. Fictions Transfuges. La Transfictionnalité Et Ses Enjeux. Paris: Seuil, 2011. Print.
. The Filter Bubble: What The Internet Is Hiding From You. New-York: Penguin Press, 2011. Print.
. Fakirs. Paris: Points, 2010. Print.
. « Formes Et Pouvoirs De L'énonciation Éditoriale ». Communication & langages n°154 (2007): pp 23-28. Print. Communication & Langages.
. « Formes Et Pouvoirs De L'énonciation Éditoriale ». Communication & langages n°154 (2007): pp 23-28. Print. Communication & Langages.
. Formel/informel: Musique-Philosophie. Paris: L'Harmattan, 2003. Print.
. Fables. Vol. 1. New York: Vertigo/DC Comics, 2002. Print.
. Fictions Fin De Siècle. Paris: Fayard, 2000. Print.
. « The Forms ». The Language Of New Media. Cambridge: The MIT Press, 2000. 212-285. Print. The Language Of New Media.
. Ficciones: Fictions. Gallimard. Vol. 43. N.p., 1994. Print. Collection Folio Bilingue.
. From Satori To Silicon Valley: San Francisco And The American Counterculture. San Francisco: Don’t Call it Frisco Press, 1986. Print.
. The Friday Book. Essays And Other Nonfictions. New York: G.P. Putnam's and Son, 1984. Print.
. « Funes Ou La Mémoire ». Fictions. Paris: Gallimard, 1983. Print. Fictions.
.